QNB’nin Dijital Köprü Paketinden Kim Yararlanıyor?

      21.04.2020
      QNB’nin Dijital Köprü Paketinden Kim Yararlanıyor?

      KOBİ’ler yönelik QNB Finansbank tarafından başlatılan dijital dönüşüm paketi olan “Dijital Köprü” binlerce başvuru aldı. Eylül 2019’da e-dönüşüm olarak hazırlanan ve başlatılan pakete 25 binin üzerinde işletme başvurmuştu.

      KOBİ’lerin ücretsiz olarak yararlandıkları e-dönüşüm paketinin içerisinde ortalama yıllık 20 bin TL’lik bütçe ayırarak kullanabilecekleri e- serbest Meslek Makbuzu, e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-Müstahsil Makbuzu, e-Defter hizmetleri yer almaktadır. Tüm bu hizmetler dijital köprü tarafından ücretsiz sunulması ile birlikte Şubat ayından beri bu paketin içerisinde; e-Ticaret Pazaryeri Yönetimi, Mutabakat İşlemleri, Saha Ekip Yönetimi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Ön Muhasebe Programı gibi hizmetler yer almaktadır ve QNB’nin yeni ürünü olan NeoVade hizmeti de tüm bunlarla birlikte sunulmaya başlandı.

      Eklenen yeni hizmetlerle birlikte QNB Finansbank, kurum ve kuruluşların tüm ihtiyaçlarını tek bir çatı altında toplamayı hedefliyor. Bu konuda da başvuruları almaya devam ediyor. Sunduğu ayrıcalıkların yanı sıra her işletme için bu hizmetlerin 2022 yılına kadar da ücretsiz sunacağının garantisini veriyor.

      Hangi hizmetler yer alıyor?

      E-Dönüşüm paketi içerisinde yer alan hizmetler şunlardır:

      • E-Müstasil Makbuzu, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-Fatura ve e- Serbest Meslek Makbuzu çözümleri
      • Yıl içerisinde ve yıl boyunca e-Arşiv, e-Fatura, e-İrsaliye, e-Serbest Meslek Makbuzu, e-Müstahsil Makbuzuna yönelik totalde 100 bin kontör
      • E-Defter için hazırlanmış 1 GB kullanım kotası
      • Kolay İK hizmeti ile İnsan Kaynakları Yönetimi
      • Güncellenmiş yeni nesil personel yönetimi programı
      • Kolay İK ile insan kaynaklarının işini kolaylaştıracak pek çok işin performans, özlük, vardiya, bordro gibi işlemlerin tek bir çatı altında bir uygulama üzerinde yapılıyor olması
      • Çalışanların tümüne yönelik Kolay İK hizmeti ile birlikte her yerden ve her şekilde erişerek tüm talep ve süreçlerin internet üzerinden yapılabilecek olması (2022 yılına kadar 60 çalışana kadar ücretsiz)
      • Saha Ekip Yönetimi ve Ekmob (2022’ye kadar 10 çalışana kadar ücretsiz)
      • Ön Muhasebe Programı ve KolayBi’ (2022 senesine kadar ücret talep edilemeyecek)
      • E-Ticaret Yönetimi ve StockMount (2022 senesine kadar e-Ticaret sitelerinde bulunan üç mağaza için ücret talep edilmeyecek)
      • Otomatik ürün güncellemesi
      • Siparişleri için kargo etiketleri ile birlikte özel faturaların yazdırılması
      • Alternatif finansman kaynağı ve NeoVade (2022’ye kadar ücret talep edilmeyecek)
      • Mutabakat ve com işlemleri (2022’ye kadar sadece 1500 mutabakat işlemine özel ücret alınmayacak)
      • Kategoriye özel, genel veya ürün bazında fiyatlandırma gibi pek çok özelliğin kullanılmasına yönelik avantaj sunulması

      QNB Finansbank Kurumsal ve Ticari Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ömür Tan konu ile ilgili açıklamasında şu sözleri kullandı:

      “Dijital Köprü e-Dönüşüm ürünleri ile başladı. Şubat ayı itibariyle sunduğumuz hizmetlere İnsan Kaynakları Yönetimi, Saha Ekip Yönetimi, Ön Muhasebe Programı, e-Ticaret Pazaryeri Yönetimi, Mutabakat İşlemlerini ve QNB eFinans ile birlikte geliştirdiğimiz yeni ürünümüz NeoVade’yi ekledik.

      QNB Finansbank’ta hesabı olan tüm firmalar hesabında para olsun olmasın veya bu hesabı kullansın ya da kullanmasın Dijital Köprü’nün ücretsiz çözümlerinden 2022’ye kadar faydalanabilecek. Hedefimiz 2022 itibarıyla Dijital Köprü ile 100 bin müşteriye dokunmak.”

      Sürecin işletmeler açısından büyük kolaylıkların sağlayacağı aşikar. Ancak 2022 yılının sonunda nasıl bir ücretlendirmenin olacağı şuan da büyük bir belirsizlik taşıyor.

      Önümüzdeki senelerde işletmeler bu kolaylıktan faydalanmak isterse ne kadar ödeme yapacaklar? Ve bu ücretlendirme tüm paket için mi yoksa ayrı hizmetler bazında mı olacak? Müşterilerin bu e-Dönüşüm paketi ile birlikte tek uygulama üzerinden pek çok işlerini halledecek olmaları tabi ki büyük bir kolaylık.

      İşletmeler konu ile ilgili detaylı bilgi almak için QNB Finansbank’la iletişime geçebilirler. Böylece daha net ve açıklayıcı bilgiler edinmiş olurlar. Önümüzdeki aylarda banka tarafında e-Dönüşüm paketi ile ilgili açıklama yapılması bekleniyor. Ve bu süreçte kaç müşteri tarafından kullanıldığı, müşterilerin memnuniyet ölçüleri de tercih etmek isteyen işletmeler için önemli bir kıstas olacaktır.

      YAZAR BİLGİSİ
      YORUMLAR

      Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.