Ziraat Katılım dayanıklı tüketim finansmanı nedir? Nasıl Başvurulur?

      09.07.2020
      Ziraat Katılım dayanıklı tüketim finansmanı nedir? Nasıl Başvurulur?

      Ziraat Katılım Bankası, ihtiyaç sahibi vatandaşların beyaz eşya, mobilya, televizyon, bilgisayar, klima gibi dayanıklı tüketim malı alımlarında finansman ihtiyaçlarını karşılamaktadır.
      Banka, Dayanıklı Tüketim Finansmanı adı altında tüm vatandaşların özellikle beyaz eşya, mobilya, klima ve televizyon gibi uzun ömürlü ve dayanıklı ürünlerin satın alımlarında finansmanını karşılıyor. Üstelik 60 aya varan vade ve esnek ödeme seçenekleri de sunuluyor. Peki, Ziraat Katılım Dayanıklı Tüketim Finansmanına nasıl başvurulur? Dayanıklı tüketim finansmanı başvurusu için gerekli belgeler nelerdir? Detaylar haberimizde…

      ZİRAAT KATILIM DAYANIKLI TÜKETİM FİNANSMANI ÖZELLİKLERİ

      Ziraat Katılım Bankası dayanıklı tüketim finansmanının özellikleri aşağıdaki gibidir:

      • Dayanıklı tüketim finansmanı, ev ihtiyacı olan beyaz eşya, mobilya, televizyon ve klima gibi uzun ömürlü ve dayanıklı ürünler için kullandırılır.
      • Dayanıklı tüketim finansmanı ile ürünlerin peşin fiyatına alım avantajından yararlanılmaktadır.
      • Finansmanda her bütçeye uygun kar oranları uygulanacak.
      • Finansman vade süresi de 60 aya kadar olabilecek.
      • Finansman geri ödemesi kişiye özel olarak düzenlenecek.
      • Müşteriye esnek ödeme seçenekleri sunulacak.

      DAYANIKLI TÜKETİM FİNANSMANI BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ BELGELER

      Ziraat Katılım Bankası dayanıklı tüketim finansmanı başvurusu için bazı belgeler talep edilmektedir. Bu belgeler aşağıdaki gibidir:

      • Başvur formu,
      • Finansmanın kullanılacağı beyaz eşya, mobilya, klima, televizyon veya diğer ürünlerin faturası,
      • Başvurucuya ait Nüfus cüzdanı, Kimlik kartı, Sürücü belgesi veya Pasaport fotokopisi,
      • Gelir belgesi,
      • Maaşlı çalışanlar için maaş bordrosu,
      • Özel şirketlerde çalışanlar için şirket yetkili imzalı maaş yazısı ve şirket imza sirküleri,
      • Emekliler için maaş cüzdanı,
      • Serbest meslek erbapları için son yılın vergi levhası,
      • Finansman teminatı için ipotek ettirilecek konut, iş yeri, arsa veya taşıt tapusu ve araç ruhsatı,
      • Başvuruda bulunulacak banka şubesi tarafından gerekli hallerde başka bazı belgeler,
      • Gerek görülmesi halinde kefiller için talep edilecek belgeler.

      DAYANIKLI TÜKETİM FİNANSMANI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

      Ziraat Katılım Bankası dayanıklı tüketim finansmanı başvurusu banka şubeleri üzerinden şahsen yapılmaktadır. Banka şubelerine gitmeden önce yukarıdaki belgelerin temin edilmesi gerekir. Bu belgelerle birlikte herhangi bir Ziraat Katılım şubesine gidilir. Müşteri temsilcisine ipotekli finansman kullan kullanma talebi iletilir. Yetkilinin vereceği başvuru formu eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurularak imzalanır. İmzalanan form talep edilen diğer evraklarla birlikte yetkiliye teslim edilir. Yapılan ön inceleme sonrası talep ilkeme konur ve başvuru işlemi gerçekleştirilmiş olur. Başvuru sonucu en kısa süre içerisinde vatandaşa bildirilir.
      Ziraat Katılım Bankası sadece bununla da sınırlı kalmayıp başka birçok alanda ihtiyaç sahiplerine finansman sağlamaktadır. Bunlardan biri de eğitim gören öğrenciler için sağladığı eğitim finansmanıdır. Ziraat Katılım eğitim finansmanı nedir şimdi detaylarına bakalım.

      ZİRAAT KATILIM EĞİTİM FİNANSMANI NEDİR?

      Ziraat Katılım Bankası, yurt içinde veya yurt dışında eğitim gören veya görmek isteyen tüm öğrencilerin eğitim ihtiyaçları için Eğitim finansmanı desteği vermektedir. Eğitim finansmanı, 60 aya kadar vade imkanı ile verilmekte olup, başvurular banka şubeleri üzerinden yapılmaktadır.

      EĞİTİM FİNANSMANI ÖZELLİKLERİ NELERDİR?

      • Eğitim finansmanı, yurtiçi ve yurtdışı eğitimlerde karşılaşılacak eğitim masrafları için kullandırılmaktadır.
      • İster kurs eğitimi ister yabancı dil eğitimi olsun farketmeksizin her türlü eğitim ihtiyacı için kullanılabilmektedir.
      • Her bütçeye uygun kar oranları sunulacak.
      • Finansman geri ödeme vadesi da 60 aya kadar olabilecek.
      • Ayrıca kişiye özel esnek ödeme kolaylığı da sunulmaktadır.

      EĞİTİM FİNANSMANI İÇİN GEREKLİ BELGELER NELERDİR?

      • Başvuru formu,
      • Kimlik kart veya nüfus cüzdanı fotokopisi,
      • Satın alınacak hizmet veya ürüne ait proforma faturası,
      • Çalışma durumuna göre gelir belgesi,
      • Banka şubesi tarafından talep edilebilecek diğer belgeler,
      • Talep halinde kefiller için istenecek belgeler.

      EĞİTİM FİNANSMANI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

      başvuruları bizzat banka şubeleri üzerinden yapılmaktadır. Başvuru için yukarıdaki belgelerle birlikte herhangi bir Ziraat Katılım şubesine gidilerek başvuru işlemi gerçekleştirilebilir. Daha detaylı bilgi için Ziraat Katılım müşteri iletişim merkeziyle irtibata geçilebilir.

      YAZAR BİLGİSİ
      YORUMLAR

      Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.